Remko de cartoonist & sneltekenaar

Met de trein vanuit Groningen is hij op Koningsdag bij ons in Wierden: Remko, de cartoonist en sneltekenaar.

Deze artiest tekent jouw portret in slechts een paar minuten. Even bij hem zitten op een krukje en je hebt een mooie tekening om mee naar huis te nemen. Wat een leuk aandenken aan Koningsdag 2020!

We zijn blij dat hij er is. En het mooie is: hij is er de hele dag!

Tijdens de kindershow van Tommie en Sofie heeft hij pauze. Goede planning, want dan zitten alle kinderen natuurlijk in de feesttent naar Tommie en Sofie te kijken.

Natuurlijk moet hij elk uur even zijn hand 5 minuutjes ontspannen om vervolgens weer door te kunnen gaan met tekenen.

Hij begint om 10.00 uur, heeft zoals gezegd pauze van 14.00 uur tot 15.00 uur en gaat dan nog door tot 18.00 uur.

Een tekening door Remko laten maken is gratis. Dankzij de donateurs en sponsoren van de Oranjevereniging Wierden is dit mogelijk. Een mooie gelegenheid om nog eens te benadrukken hoe belangrijk deze donateurs en sponsoren zijn. Voor een tientje per jaar ben je donateur! Je kan je aanmelden op Koningsdag bij 1 van de bestuursleden.

Remko heeft al vele gezichten getekend. Kom naar het Binnenhof op Koningsdag en krijg je eigen tekening mee naar huis!