Kinderspelletjes

Ook dit jaar zijn er weer vanaf 10.00 uur kinderspelletjes in het centrum. Op het Binnenhof staan diverse spelletjes onder begeleiding van scoutinggroep HJB Llanos. En er staan spelletjes vlakbij ijsatelier Bonvanie. Dit jaar is er ook een rondlopend spelletje. Je bent vast al nieuwsgierig wat dat kan zijn! Om aan de spelletjes mee te kunnen doen, heb je een stempelkaartje nodig. De stempelkaartjes worden uitgedeeld door de bestuursleden van de Oranjevereniging en scoutinggroep Llanos. Als alle spelletjes gedaan zijn en het stempelkaartje vol is, mag je een ijsje halen bij Bonvanie aan het Burg. vd Bergplein. Heerlijk!

Iedereen doet mee bij Scoutinggroep HJB Llanos!

Scoutinggroep HJB Llanos is aanwezig op Koningsdag in Wierden. Een grote groep leden helpt de Oranjevereniging Wierden met het organiseren van de kinderspelletjes. Kom op Koningsdag naar het Binnenhof en ga leuke spelletjes doen onder begeleiding van de leden van HJB Llanos.

Scouting is een superleuke, actieve manier om vrije tijd te besteden. Respect voor elkaar, samenwerken, avontuur en ontwikkeling zijn belangrijke thema’s binnen de Scouting. Naarmate de jeugdleden ouder worden, neemt de begeleiding af en de zelfstandigheid toe.

Bij deze scoutinggroep is er plek voor kinderen tussen de 4,5 en 17 jaar! Elke zaterdag hebben de bevers, welpen, scouts en explorers een eigen opkomst die afgestemd is op hun leeftijd. Het ervaren leidingteam staat garant voor elke keer weer een leuke, spannende, afwisselende en uitdagende opkomst.

Dus, aankomende scout…vind je het leuk om veel buiten te spelen, te kamperen in het bos, vuurtje te stoken, vlotten te bouwen en vind je het niet erg om (af en toe) een beetje smerig te worden? Dan zou er ook zomaar een scout in jou kunnen schuilen! Op Koningsdag is er gelegenheid kennis te maken met de leiding en informatie te verkrijgen over HJB Llanos.