Kinderspelletjes

Ook dit jaar zijn er weer kinderspelletjes in het centrum. Op het Binnenhof staan diverse spelletjes onder begeleiding van scoutinggroep HJB Llano die dit jaar assistentie krijgen van “De Blauwe Reigers”. Daarnaast staan er ook nog spelletjes vlakbij Atelier Bonvanie en vanwege het succes van vorig jaar is de dame in de rood/wit/blauw/oranje grabbeljurk ook weer aanwezig. Zij loopt rond in het centrum.

Om aan de spelletjes mee te kunnen doen, heb je een stempelkaartje nodig. De stempelkaartjes worden uitgedeeld door de bestuursleden van de Oranjevereniging en scoutinggroep Llanos. Als alle spelletjes gedaan zijn en het stempelkaartje vol is, mag je een ijsje halen bij Atelier Bonvanie aan het Burg. vd Bergplein. Mmmmm, heerlijk!

Iedereen doet mee bij Scoutinggroep HJB Llanos!

Scoutinggroep HJB Llanos is aanwezig op Koningsdag in Wierden. Een grote groep leden helpt de Oranjevereniging Wierden met het organiseren van de kinderspelletjes. Kom op Koningsdag naar het Binnenhof en ga leuke spelletjes doen onder begeleiding van de leden van HJB Llanos.

Scouting is een superleuke, actieve manier om vrije tijd te besteden. Respect voor elkaar, samenwerken, avontuur en ontwikkeling zijn belangrijke thema’s binnen de Scouting. Naarmate de jeugdleden ouder worden, neemt de begeleiding af en de zelfstandigheid toe.

Bij deze scoutinggroep is er plek voor kinderen tussen de 4,5 en 17 jaar! Elke zaterdag hebben de bevers, welpen, scouts en explorers een eigen opkomst die afgestemd is op hun leeftijd. Het ervaren leidingteam staat garant voor elke keer weer een leuke, spannende, afwisselende en uitdagende opkomst.

Dus, aankomende scout…vind je het leuk om veel buiten te spelen, te kamperen in het bos, vuurtje te stoken, vlotten te bouwen en vind je het niet erg om (af en toe) een beetje smerig te worden? Dan zou er ook zomaar een scout in jou kunnen schuilen! Op Koningsdag is er gelegenheid kennis te maken met de leiding en informatie te verkrijgen over HJB Llanos.