Kinderspelletjes

Ook al vele jaren een vast onderdeel van het programma: de kinderspelletjes met het beroemde stempelkaartje. Op het Binnenhof staan diverse spelletjes onder begeleiding van scoutinggroep HJB Llanos. En er staan spelletjes vlakbij ijssalon Bonvanie.

Grabbelen mogen de kinderen bij het meisje in de prachtige grabbeljurk. Zij loopt rond in het centrum.

Om aan de spelletjes mee te kunnen doen, heb je het stempelkaartje nodig. De stempelkaartjes worden uitgedeeld door de bestuursleden van de Oranjevereniging en de leden van scoutinggroep Llanos. Als alle spelletjes gedaan zijn en het stempelkaartje dus vol is, mag je een ijsje halen bij ijssalon Bonvanie aan het Burg. vd Bergplein. Mmmmm, verrukkelijk!

Iedereen doet mee bij Scoutinggroep HJB Llanos!

Scoutinggroep HJB Llanos is aanwezig op Koningsdag in Wierden. Een grote groep leden helpt de Oranjevereniging Wierden met het organiseren van de kinderspelletjes. Kom op Koningsdag naar het Binnenhof en ga leuke spelletjes doen onder begeleiding van de leden van HJB Llanos.

Scouting is een superleuke, actieve manier om vrije tijd te besteden. Respect voor elkaar, samenwerken, avontuur en ontwikkeling zijn belangrijke thema’s binnen de Scouting. Naarmate de jeugdleden ouder worden, neemt de begeleiding af en de zelfstandigheid toe.

Bij deze scoutinggroep is er plek voor kinderen tussen de 4,5 en 17 jaar! Elke zaterdag hebben de bevers, welpen, scouts en explorers een eigen opkomst die afgestemd is op hun leeftijd. Het ervaren leidingteam staat garant voor elke keer weer een leuke, spannende, afwisselende en uitdagende opkomst.

Dus, aankomende scout…vind je het leuk om veel buiten te spelen, te kamperen in het bos, vuurtje te stoken, vlotten te bouwen en vind je het niet erg om (af en toe) een beetje smerig te worden? Dan zou er ook zomaar een scout in jou kunnen schuilen! Op Koningsdag is er gelegenheid kennis te maken met de leiding en informatie te verkrijgen over HJB Llanos.