Feestavond Koningsdag

Voor het eerst organiseren wij ook een feestavond op Koningsdag van 20.30 tot 01.00 uur. Onder de muzikale klanken van de DJ’s van G&D Music en een spetterende lasershow gaan we er met z’n allen een mooie avond van maken.

Ook zijn er optredens van Def Rhymz en #OJKB – Ouwe Jongens Krentebrood

OUWE JONGENS KRENTEBROOD

Een DJ Team bestaande uit ervaren rotten in de muziek branche: DJ Glenn B en Carlos Barbosa, in de afgelopen 15 jaar hebben deze mannen werkelijk alle clubs en festivals gezien doordat ze met of afzonderlijk van elkaar met diverse tours door het land trokken. Nu het fenomeen The 90’s zo populair is hebben deze mannen #OJKB ontwikkeld wat de oude en jonge doelgroep bij elkaar brengt. Door de perfecte mix van 90’s en 00’s in een nieuw jasje te toveren en in combinatie met het nodige aan interactie met het publiek is een nieuwe act geboren!

DEF RHYMZ

Def Rhymz is een ras echte entertainer die op de bekendste poppodia heeft opgetreden zoals Lowlands en Pinkpop. Bekend van o.a. nummers als ‘schudden’, ‘doekoe’ en ‘ik wil alleen maar billen zien’ maakt hij er een te gek feest van!!

PHOTOBOOTH

Verder hebben wij dit jaar onder andere een photobooth in de feesttent staan. Ga gratis op de foto en scoor een stapel foto strips voor op de koelkast. Een feestje in de photobooth met alles wat je je daarbij kan bedenken. Muziek, bellenblaas, en grappige artikelen om het allemaal compleet te maken.