Feestavond 23 april

De Twentse Toppers komen weer naar Wierden! Een groot succes in onze feesttent in 2019, een groot succes overal waar ze optreden en de heren hebben dan ook een steeds vollere agenda. Maar gelukkig komen ze optreden in Wierden tijdens de feestavond op de zaterdag vóór Koningsdag. 3 frisse stoere mannen die houden van feesten met muziek die iedereen kent en aanspreekt. Even met je hoofd in de wolken, lekker meezingen en dansen met De Twentse Toppers!

Na de Twentse Toppers komen de SUPERZEROES om je mee te nemen naar het eerste decennium van deze eeuw. Whoop Whoop! Terug naar het jaar 2000 met de grootste hits en vetste dansnummers. Een act met non-stop zeroes, dansplaatjes en bomvol ‘oh jaaaa’- momenten. Lekker swingen in de feesttent!

Om er voor te zorgen dat er geen seconde stilte in de tent is, zijn de DJ’s van G&D er de hele avond ook. Wie kent ze niet; Dennis en Gerben, de DJ’s. G&D Music is een goed voorbeeld van hoe een hobby kan uitgroeien naar een drive in show van kwalitatief hoog niveau. Ze kennen hun publiek en luisteren naar wat het publiek wil. We zijn blij dat ze er weer bij zijn!